27 stycznia 2014

Życie jest małą ściemniarą.. ^^

A więc witam Was ponownie!
Nie umiem wytrzymać bez pisania i założyłam kolejnego bloga. Tak wiem, znowu będę Was męczyć J

Najpierw sprawy organizacyjne.

Nie planuję w najbliższym dodawać rozdziałów, bo ich jeszcze nie mam, ale możecie co jakiś czas zaglądać, jeśli Was to oczywiście zainteresuje. Nie będę dodawać żadnych zwiastunów ani prologów. Dodam od razu pierwszy rozdział i oczywiście wtedy zacznę spamować, za co z góry przepraszam, ale trzeba się jakoś zareklamować. ^^ Pamiętajcie, że tutaj od spamowania jest specjalna zakładka, czyli spam jak sama nazwa wskazuje. Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi, więc to tam się z tego typu komentarzami proszę kierować.

Teraz trochę o opowiadaniu.

Nie wiem, czy będzie oryginalne, czy też nie. Będzie to raczej krótsze story. Kilka rozdziałów, ale to oczywiście zależy jak wena dopisze. Bohaterów dodam za jakiś czas do zakładki Wystąpili, więc to tam zaglądajcie. Jeśli zauważycie podobieństwo do jakichś innych historii, z góry uprzedzam, że będzie ono całkowicie przypadkowe! No i pamiętajcie, że wszystko, co tutaj umieszczam jest wymysłem mojej nieogarniętej wyobraźni. Nic z tych wydarzeń nie zdarzyło się i mam wielką nadzieję, że się nie wydarzy.

Ściskam.Całuję.Wielbię.


Wasza Marianne~ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz